Przejdź do głównej zawartości (Press Enter)
Dłonie trzymające telefon z napisem MyToyota na ekranie Dłonie trzymające telefon z napisem MyToyota na ekranie

Wirtualny Asystent eCARE* wspiera Kierowcę w trakcie jazdy i opiekuje się autem.
System działa nawet przez 10 lat/bez limitu km!

Czy nie byłoby świetnie, gdybyś zawsze wiedział, co dzieje się z Twoim samochodem? Dzięki eCARE to możliwe. Jeśli coś będzie wymagać uwagi, otrzymasz powiadomienie w aplikacji MyToyota, a serwis Toyoty skontaktuje się z Tobą jako pierwszy, z propozycją pomocy.

REALNE WSPARCIE W TRZECH SYTUACJACH

Kontrolki

Zapalona kontrolka?
eCARE pomoże!

W przypadku zapalonej kontrolki (lampki ostrzegawczej na desce rozdzielczej) eCARE wyśle alert zarówno do Klienta, jak i do ASO Toyoty. System rozpoznaje i wstępnie diagnozuje ponad 200 typów usterek(!), dzięki czemu serwis może skontaktować się z Kierowcą i zaproponować pomoc.

AKUMULATOR 12V

Kontrola akumulatora 12V.
eCARE dba o rozruch Twojej Toyoty.

Nowoczesne samochody, wyposażone w multimedia, są wyzwaniem dla akumulatora 12V. eCARE monitoruje jego stan, co pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i podjąć odpowiednie środki zaradcze.

W trakcie jazdy system profilaktycznie sprawdzi stan akumulatora w aucie Klienta. Jeśli wynik testu jest niepomyślny, Autoryzowany Serwis Toyoty otrzyma zdalnie alert z konkretnym komunikatem: „Wymaga doładowania”, co umożliwi nawiązanie kontaktu z Klientem celem rozwiązania problemu.

(ACN) AUTOMATYCZNE POWIADOMIENIE O KOLIZJI**

Zaawansowane technologie pomagają podczas kolizji i wypadków.

W sytuacji kolizji/wypadku samochód samodzielnie rozpozna to zdarzenie i automatycznie wyśle informację zarówno do Kierowcy, jak i do ASO Toyoty***. To unikalne rozwiązanie sprawdzi się w sytuacji, gdy profesjonalne wsparcie serwisu jest szczególnie cenne.