W I półroczu 2024 roku Toyota sprzedała w Polsce 35 719 hybryd, o 29% więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego. W ciągu 20 lat łączna sprzedaż samochodów z napędem hybrydowym marki na polskim rynku przekroczyła już 311 000 egz. Modelem, który cieszy się największą popularnością, jest Corolla.
W I półroczu 2024 roku 86% sprzedanych w Polsce Toyot miało napęd hybrydowy. Od stycznia do czerwca kupiono łącznie 35 719 aut hybrydowych, czyli o 8000 więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku (+29% rok do roku). Łączna sprzedaż hybryd marki na polskim rynku wzrosła do 311 220 pojazdów.
Na polskim rynku dostępnych jest dziewięć hybryd Toyoty. Najpopularniejszym hybrydowym modelem marki jest Corolla, której sprzedaż w ciągu pierwszych 6 miesięcy roku wyniosła 10 320 aut. To aż o 78% więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Łącznie od 2019 roku na drogi wyjechały 83 933 egz. tego modelu. Corolla jest oferowana w dwóch wariantach napędu hybrydowego do wyboru – 1.8 Hybrid o mocy 140 KM oraz 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 196 KM.
Drugie miejsce pod względem popularności zajmuje RAV4. Średniej wielkości SUV tym roku sprzedał się w liczbie 6308 egz. Oprócz klasycznego układu 2.5 Hybrid Dynamic Force w wersji z napędem FWD (218 KM) lub z inteligentnym napędem na cztery koła AWD-i (222 KM), w gamie RAV4 jest też hybryda plug-in o mocy aż 306 KM.