Toyota intensywnie rozwija w Polsce sieć Toyota Professional. Do 9 salonów wyspecjalizowanych w autach użytkowych Toyoty w 2024 roku dołączą 2 nowe obiekty, a w 2025 roku ich liczba zwiększy się do 16.
Sieć dilerska Toyota Professional została stworzona przez polski oddział Toyoty w 2019 roku i specjalizuje się w sprzedaży i obsłudze samochodów użytkowych. W kraju funkcjonuje dziś już 9 wyspecjalizowanych stacji. Markę Toyota Professional reprezentują także odrębne działy aut użytkowych we wszystkich salonach Toyoty, pracujące według tych samych wysokich standardów.
W 2024 roku polska sieć Toyota Professional zostanie rozbudowana o 2 nowe salony, a do 2025 roku powstanie łącznie 16 obiektów. Pierwsze stacje otwarto w Warszawie (Wesoła), Zielonej Górze i Poznaniu w 2019 roku. W kolejnych latach dołączyły do nich punkty w Gdańsku, Szczecinie, Warszawie (Bemowo), Bełchatowie, Bielsku-Białej i Wrocławiu.
Tomasz Suliga, Regional LCV Manager Toyota Central Europe, tak to podsumował:
„Nasze zaangażowanie w rozwój rynku aut użytkowych przynosi świetne efekty, z których bardzo się cieszymy. Rozbudowa wyspecjalizowanej sieci sprzedaży Toyota Professional to jeden z kluczowych składników tego sukcesu. Toyota Central Europe jest liderem sprzedaży aut użytkowych Toyoty w Europie, dzięki innowacyjności i zaangażowaniu naszych dilerów oraz całego zespołu”.